8 juni 2012

Beeldige Beelden van klei...

- Het begin in augustus 2010 -

Het eerste beeld - najaar 2010...


voor de kinderen Marco & Sylvia en Judith & Bas
24 juni 2011 

zomer 2011

augustus 2011 

 Bianca & Desiree - november 2011

Renske & Ans - oktober 2011 

Aafke - februari 2012

Erma - februari 2012

Majola - maart 2012 

Ina - 21 maart 2012

mei / juni 2012

voor Inger - april 2012  

Jij en ik...
mei 2012 

Puck - juni 2012

voor Saskia en Wendy
omdat zij altijd op onze kater Dirk passen...

                                                     een leuk hoekje in onze tuin -
voorjaar 2012

Helpende hand...
juni 2012


  mei 2012

augustus 2012

- Vriendjes -
augustus 2012


Imelda - augustus 2012

Charlotte woont nu in Ermelo...

Ursula 

                                                                       Vrolijke schaal

Deze schaal is verkocht...            

       september 2012 
   
 
 Judith - september 2012
47 cm. hoog

 de 1e opdracht - voor H3n
januari 2013

de 2e opdracht - februari 2013 

- ter ere van de geboorte van Gijs -
voor Syl en Marco - 4 april 2013 

- klaar voor de start -
april 2013 

                                                            3e opdracht: Vrouwe Futuria
                                                                        mei 2013


                                                    
4e opdracht: Het Gezin - juni 2013

Ans - augustus 2013

Omi en Gijs - oktober 2013

januari 2014

                                                      voorjaar in de tuin...        februari 2014


maart 2014

maart 2014


5e opdracht: meneer de Haan - mei 2014

6e opdracht: 2 broertjes en hun hond - juni 2014

7e opdracht: 25 jaar vriendschap - juni 2014

oktober 2014

Lekker lezen - december 2014



Gezellig chillen in een (bubbel)bad...

januari 2015
januari 2015

januari 2015

februari 2015

                                                                   Sanne - april 2015







Serie gemaakt in april 2015


september 2015



oktober 2015


oktober 2015


voor Gelly & Jan - 28 mei 2016

8e opdracht - kikker - mei 2016

   
Tuinfluiters - augustus 2016

                                                          Gezin - november 2016


                                    Twee zusjes en hun babybroertje - november 2016

9e opdracht Gezin  -  december 2016

Grote bloemen op kringelsteel
voorjaar 2017

Amor Pelos Dois
Liefde voor twee
10e opdracht - voor bruiloft op 17 juli 2017






Voor de Beeldige Beelden van STEEN klik hieronder op Oudere Berichten...



18 opmerkingen:

  1. Anoniem17/6/12

    Lieve Ma-Marian,

    Wat een super mooie beelden!
    We genieten nog elke dag van ons mooie beeld.
    Ga zo door!
    Dikke kus, Marco en Syl.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marian,
    Jeetje, jij bent ontzettend creatief om zulke mooie beelden te kunnen maken, fantastisch!

    Groetjes,
    Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem6/7/12

    Hoi Marian,
    Jullie waren bij mij in mijn winkeltje De Liefde in IJmuiden. Na een gezellige ontmoeting vertelde je over je blog. Vanavond (eindelijk) op mijn gemakje bekeken en ik zou willen dat je mijn eerste reactie had kunnen zien. Hoe kan ik dat nou verwoorden???
    WAUW! Wat knap gemaakt, die volle vrouwen, helemaal TOP maar ook de andere beelden zijn geweldig. En jij deed zo bescheiden Marian. Wat goed dat je dit talent ontdekt hebt. Je bent echt heel creatief en goed. Ik ben een beetje verliefd op je werk (vooral op de volle vrouwen). Mochten jullie weer in IJmuiden zijn op Donderdag/Vrijdag of Zaterdag, komen jullie dan weer eens langs? Het kan ook op een andere dag maar dan moet je me eerst even bellen 06-53713366. Ik ben blij dat ik het bestaan van jou talent en deze mooie beelden op de hoogte ben, dank je wel. Liefs, Karin van winkel De Liefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem12/7/12

    Ha Marian, we hebben elkaar ontmoet bij het Festival De Kunst van het Genieten. Jouw prachtige beelden vallen ook onder die noemer! Wat heb jij een talent! Hartelijke groeten van Jan en Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nanda van der Vliet25/7/12

    Lieve Marian,
    Vooral doorgaan zou ik zeggen ;-), ik weet dat je al veel moois hebt gemaakt, maar leuk om alles zo bij elkaar te zien op deze site. Ik ben trots op je!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Marian,

    Wat een mooie site en wat heb je veel talent.
    En wat heb je ons een prachtig beeld gegeven. We zijn er heel blij mee!
    Wij zijn fans. Ga zo door! Liefs (natuurlijk ook voor Joke), Saskia en Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem9/9/12

    Hoi Marian,
    We waren zaterdag bij ons op de kunstmarkt.
    Je krijgt de groeten van de mevrouw van dikke vrouwen van klei.
    Ze vond het erg leuk om te horen dat je zelf ook begonnen was. Ze vroeg of je met glazuur aan het werk was.we dachten van niet, maar zeker weten doen we dat niet. We vonden het leuk dat ze onmiddellijk wist, wie jij was en na diep graven kwamen wij ook weer boven drijven. De groetjes van haar.

    De koffers zijn hier gepakt en morgen om 14.00 vliegen we. We zwaaien boven Amersfoort.
    Liefs Imelda en Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem21/9/12

    hoi marian,

    super mooie beelden knap gedaan we doen het je niet na.
    we zaten met joke te kletsen en kwamen zo op deze blog en we gingen dus even rond neuzen
    succes verder
    groetjes Marissa & Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem22/9/12

    Dag lieve Marian,

    Elke dag keek ik even op Beeldigebeelden,de snelkoppeling die Joke op mijn IPad heeft gezet.
    Vandaag ook weer, en er staan weer prachtige beelden op, chapjeau wat zijn ze weer mooi.
    En nog bedankt voor jullie telefoontje.
    Liefs,
    Renske en Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem29/4/14

    Hallo Marian, wat een geweldige blog heb je. Wat een mooie beelden heb je al gemaakt en zoveel! Ik zie jou op vrijdag bij Nanda maar ontdek nu dat je thuis nog veel meer moois produceert. Geweldig.
    Lieve groet Claudia Kingma.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beste Marian,
    Wat een geweldige beelden heb je staan bij de bibliotheek! Ik heb er heerlijk van genoten. Ik had al eerder kleine beeldjes gezien van volle vrouwen, maar jouw beelden zijn nog mooier en leuker. Geef je zelf ook les of moet ik daarvoor bij Nanda van der Vliet zijn?
    Heel veel succes verder en ik hoop dat de beelden nog even blijven staan.....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Anoniem10/6/14

    Lieve Marian,
    Nu pas je site ontdekt!! Dat was genieten! We slaan hem op bij onze favorieten, want daar hoort ie thuis. Leuk om al de beelden zo bij elkaar te zien. Wat zijn ze prachtig. We zijn benieuwd naar je volgende creaties.
    Liefs, Jos en Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Marian,
    Prachtige kleurrijke beelden!
    Zijn deze beelden ook te koop? Ze zijn super mooi.
    Nog veel succes!
    groetjes, Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Marian,
    Ik ben al heel lang op zoek naar een dikke dame als waterornament of fontein, lekker vrolijk. Ik had er ooit een gezien, maar kan het niet meer vinden. Kun jij zoiets maken?
    Wil je aub. iets laten weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Anoniem4/5/23

    Ja ik ben ook op zoek naar een beeld om buiten te zetten, als je er verkoopt zou ik graag wat info aub groeten B. Lauwers

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Anoniem11/6/23

    Beste marian
    Wij zijn opzoek naar een beeld dat aan of in het water kan gezet worden, met waterval, of loopje met water, kunnen wij ergens langs komen om een kijkje te nemen, of kunnen wij meer info krijgen aub groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Anoniem7/8/23

    mooie belden zijn ze ook geschikt voor in de tuin en zijn ze ook te koop??
    wilsnoeren@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. LOUISE BREMER9/6/24

    Wat maak jij.prachtige beelden. Geweldig馃憤馃徎

    BeantwoordenVerwijderen